
Analiza evoluției rețelelor sociale ale clubului în stagiunea 2024/25
Vă prezentăm analiza evoluției rețelelor sociale ale clubului pe parcursul perioadei 2024-2025.
Facebook
Dacă ne uităm la statistici, în acest sezon am obținut o creștere organică de 30.5% a urmăritorilor, atingând pragul de 26.100+ urmăritori. Reach-ul atins a fost de 2.1 milioane, o creștere cu aproximativ 20% față de sezonul 2023-24. La capitolul Content interactions, pagina a atins pragul de 750.000+, având o creștere de 100% față de sezonul 2023-24. În cele din urmă, pagina a fost vizitată de 1.5 milioane ori, cu 36% mai mult decât în sezonul precedent.
Instagram
Contul de Instagram este urmărit de 18.4k urmăritori, înregistrând o creștere organică de 15.72%. Reach-ul atins a fost de 550.000+, o creștere cu aproximativ 275% față de sezonul 2023-24. La capitolul Content interactions, pagina a atins pragul de 195.000+, având o creștere de 100% față de sezonul 2023-24. În cele din urmă, pagina a fost vizitată de 189.000+ ori, cu 61% mai mult decât în sezonul precedent.
Tik Tok
Contul de Tik Tok este urmărit de peste 8500 de urmăritori și a adunat 143.300 de aprecieri. Contul a înregistrat o creștere de 54% a numărului de urmăritori față de sezonul perioada 2023-2024.
Youtube
Contul are 3.100+ abonați, înregistrând o creștere de 35% a numărului de urmăritori față de sezonul perioada 2023-2024. În perioada 2024-2025 a strâns 147.8k vizionări și 10.2k ore de vizionare.
LinkedIn
Pentru un club de fotbal, LinkedIn nu este doar o rețea profesională — e scena unde se construiește reputația, se atrag parteneri și se comunică direcția strategică. FC Argeș este unul dintre cele mai active cluburi de fotbal din România pe această platformă, având peste 100 de urmăritori.
Sumarizând activitatea depusă de Assist Agency, agenția care se ocupă de comunicarea clubului, precum și a companiei PunktNet, cea care se ocupă de canalul de Youtube și oferă asistență în dezvoltarea de conținut, ambele entități și-au depășit obiectivele impuse la începutul sezonului 2024-25, reușind să păstreze comunicarea clubului la nivelul cluburilor de top din România.
Bazându-ne pe criterii ca statisticile din spatele rețelelor sociale, calitatea conținutului livrat, identitatea vizuală a comunicării, inovație, integrarea inteligenței artificiale, implementare cursuri de comunicare, integrarea sponsorilor în comunicare, comunicare în situații de criză, volumul și diversitatea conținutului publicat, rata de engagement ș.a.m.d. putem spune că FC Argeș, din 2022 și până în prezent, a fost constant în primele 6-8 echipe din România la capitolul comunicare, chiar dacă 2 sezoane a activat în liga secundă.
Sunt capitole la care suntem în Top 3: inovația, identitate vizuală, integrare inteligenței artificială în comunicare, suntem primul club din România care a susținut un curs de comunicare destinat jucătorilor.
În cele două sezoane petrecut în liga secundă nu am avut parte de aceeași expunere pe care o au cluburile de Superligă, astfel că în sezonul 2025-26 există un potențial de creștere promițător. Hai, FC Argeș!
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.