Analiza evoluției paginii de Facebook a clubului în stagiunea 2023/24

Pentru că suntem aproape de finalul sezonului, vă prezentăm analiza evoluției rețelelor sociale ale clubului pe parcursul acestei stagiuni. Începem cu pagina de Facebook, principalul nostru canal de comunicare.

Una din cele mai importante noutăți implementate de Assist Agency în comunicarea clubului a fost integrarea de conținut generat cu inteligența artificială în realizarea afișelor de meci. Astfel, începând de la meciul cu Corvinul am realizat afișe care au prezentat creativ și simbolistic meciurile echipei noastre. Inițiativa a fost lăudată în social-media atât de suporterii argeșeni, cât și de suporterii și reprezentanții departamentelor de comunicare ale adversarilor. Alături de cei de la Farul suntem pionieri în acest domeniu în România.

Dacă ne uităm la statistici, în acest sezon am obținut o creștere organică de 6% a urmăritorilor, fiind foarte aproape să atingem borna celor 20.000 de urmăritori. De menționat că la începutul colaborării dintre Assist Agency și FC Argeș (septembrie 2022), pagina avea aproximativ 12.000 de urmăritori. Rata de creștere din ambele sezoane a fost foarte bună. Ar fi putut fi la un nivel și mai ridicat dacă se înregistrau mai multe victorii deoarece postările aferente rezultatului final sunt cele care realizează cel mai mare reach și engagement.

Totodată, am reușit ca postările noastre să ajungă la peste 1.7 milioane de utilizatori, o creștere cu aproape 40% față de sezonul anterior (2022/23). Aproape un milion de utilizatori au vizitat pagina în tot acest timp. Cei care au urmărit materialele video publicate pe pagină au cumulat 21.667 ore de vizionare.

Le mulțumim suporterilor argeșeni pentru că ne ajută în permanență, prin feedback-ul lor, să ne îmbunătățim munca. Hai, FC Argeș!