Analiza evoluției celorlalte rețele sociale ale clubului (Instagram, Tik Tok, X, Threads) în stagiunea 2023/24

Am ajuns și la ultima parte a analizei evoluției rețelelor sociale ale clubului nostru. Dacă până acum am vorbit de Facebook și Youtube, astăzi vom prezenta celelalte platforme pe care clubul nostru este prezent.

Instagram este a doua cea mai populară platformă de comunicare a clubului nostru. Contul a fost creat în 2014 de doi dintre fondatorii Assist Agency, FC Argeș fiind printre primele echipe românești ce au intrat pe această platformă. Multă vreme pagina a fost administrată în mod voluntar de cei doi, mai exact până în septembrie 2022, perioadă în care s-a oficializat parteneriatul dintre agenție și club. În acest moment pagina se pregătește să atingă borna de 16.000 urmăritori. Postările publicate în acest sezon au ajuns la peste 138.000 de utilizatori, primind peste 118.000 de reacții. La fel ca în cazul paginii de Facebook, rata de creștere a depășit rata previzionată la începutul sezonului.

Contul de Tik Tok este urmărit de peste 5500 de urmăritori și a adunat 83.000 de aprecieri. Video-urile publicate au strâns în jur de 600.000 de vizualizări în acest sezon. Cel mai de succes a fost cel în care s-a folosit un trend celebru lansat de Atletico Madrid și Horațiu Moldovan, clipul rezultat reușind să adune peste 150.000 de vizualizări.

În decembrie 2023, în momentul lansării Threads în România, ne-am făcut rapid simțită prezența și acolo. Am depășit 4.000 de urmăritori, fiind „încoronați” de către mai mulți influenceri din România drept cea mai activă echipă de fotbal românească de pe platformă.

Dacă tot am analizat contul oficial de Threads, să vorbim și de platforma de unde s-au inspirat cei de la Meta, X (ex Twitter), platforma deținută de Elon Musk. Suntem printre puținele cluburi din România care își păstrează activ contul de pe X. Facem acest lucru pentru că este o platformă folosită intens de jurnaliștii sportivi din întreaga lume, iar astfel putem să mediatizăm anumite știri. Cel mai bun exemplu este celebrul clip de prezentare pentru Zorhan Bassong, din sezonul trecut, clip ce a fost preluat masiv pe Twitter de jurnaliștii din Canada. Am reușit astfel prin intermediul acestei platforme să viralizăm clipul de prezentare peste granițele României.

Sumarizând activitatea agenției, putem spune că ne-am depășit obiectivele impuse la începutul acestui sezon, reușind să păstrăm comunicarea în online a clubului la cele mai înalte standarde. Acest aspect a fost constant semnalat de fanii Argeșului, aceștia fiind publicul țintă al canalelor de comunicare ale clubului și totodată principala sursă de feedback. Hai, FC Argeș!